Αξιοποιήστε Τις Δυνατότητες Της Διαδικτυακής Προβολής

Αξιοποιήστε Τις Δυνατότητες Της Διαδικτυακής Προβολής

Monday 8 October 2018

Αφότου έχετε επιλέξει την κατεύθυνση της Νομικής που θέλετε να ασχοληθείτε σαν δικηγόρος και είστε ευχαριστημένος με την απόφασή σας, το επόμενο στάδιο για το στήσιμο ενός επιτυχημένου δικηγορικού γραφείου είναι να ορίσετε το δικηγορικό σας πλάνο. Αυτό αντιπροσωπεύει ένα στιγμιότυπο της εταιρείας σας. Είναι το κομμάτι του παζλ που λέει  “τι κάνουμε”.

 

Το Δικηγορικό Πλάνο περιλαμβάνει τους οικονομικούς στόχους της επιχείρησης, τις υπηρεσίες που θα προσφέρει το δικηγορικό γραφείο, τους πελάτες που θα στοχεύσει, την γεωγραφική περιοχή που θα καλύπτει και φυσικά, το ρεαλιστικό χρονικό περιθώριο στο οποίο θα πρέπει να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι. Για να ορίσετε πλήρως το Δικηγορικό σας Πλάνο, συνυπολογίστε και την τοποθεσία του φυσικού γραφείου, τον αρχικό αριθμό εργαζομένων, την αναμενόμενη αύξηση του προσωπικού.

 

Έτοιμοι να θέσετε σε εφαρμογή το πλάνο σας; Κοιτάξτε μπροστά και εκτιμήστε πότε και πώς θα ξεκινήσει να λειτουργεί η επιχείρησή σας. Προσπαθήστε να εκτιμήσετε εκ των προτέρων τις επιπρόσθετες υπηρεσίες που θα χρειαστούν οι πελάτες σας, και κυρίως, αυτές για τις οποίες διατίθενται να πληρώσουν. Όλα αυτά δεν είναι τόσο δύσκολα όσο ακούγονται. Αρχικά, μπορείτε να κάνετε μια αρχική έρευνα ρωτώντας τους πελάτες σας. Αν τους θέσετε σαφείς ερωτήσεις, οι ίδιοι οι πελάτες σας θα σας παρέχουν εξαιρετικής ποιότητας απαντήσεις που θα σας βοηθήσουν στη δημιουργία του πλάνου σας.

 

Επιπλέον, όπως είναι φυσικό θα χρειαστείτε μια σειρά από συστήματα και εργαλεία ώστε να εξασφαλίσετε την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου σας σε θέματα marketing, μετατροπή εν δυνάμει πελατών σε πραγματικούς πελάτες κλπ.. Μην υποθέσετε ότι αυτά τα συστήματα είναι τα ίδια πεπαλαιωμένα που χρησιμοποιούσαν οι προηγούμενες γενιές. Πηγαίνοντας το ένα βήμα παραπέρα, ίσως να δείτε πως ακόμα και τα συστήματα που ήδη έχετε να μην είναι καν τα κατάλληλα που χρειάζεστε.

 

Το τρέξιμο μιας επιχείρησης το 2018 είναι ένα παιχνίδι που πρέπει να το μάθετε από την αρχή. Οι παλιές μέθοδοι επικύρωσης συμφωνιών, διοργάνωσης εκδηλώσεων για κοινωνική δικτύωση, αναρτήσεων διαφημίσεων στις εφημερίδες, έχουν πλέον αντικατασταθεί από νέα εργαλεία του marketing. Σεμινάρια, emails, διαδικτυακές διαφημίσεις, ιστοσελίδες, τηλεδιασκέψεις και blogging είναι μόνο μερικά από τα διαθέσιμα μέσα που απλώνονται στα πόδια σας.

 

Το marketing στην εποχή της τεχνολογίας μπορεί να παρέχει μια νέα γενιά υπηρεσιών βασισμένη στο διαδίκτυο (όλες αυτές που αναφέρθηκαν παραπάνω), που συχνά αποκαλείται Web 2.0 – και αυτές οι μέθοδοι αλλάζουν και επεκτείνονται διαρκώς. Τα εργαλεία δίνουν νέες δυνατότητες για διαδικτυακή προβολή του γραφείου σας και για διαδραστική επικοινωνία μεταξύ των εν δυνάμει πελατών και των συναδέλφων δικηγόρων. Μερικές από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες του Web 2.0 είναι το LinkedIn, το AVVO, το Facebook, το Twitter και το Youtube.

 

Όπως προαναφέραμε, το παιχνίδι συνεχώς αλλάζει.. Η τράπουλα συνεχώς ξαναμοιράζεται. Συνεπώς, είναι δύσκολο να προβλέψετε ποια πλατφόρμα τελικά θα επιβιώσει. Όμως, ένα είναι σίγουρο: Είναι αδύνατο ένας σύγχρονος δικηγόρος να αγνοήσει τη δύναμη και τη δυναμική των νέων αυτών εργαλείων. Η δικηγορική σας εταιρεία θα πρέπει να λάβει υπόψη της τις δυνατότητες αυτών των μέσων καθώς σχηματίζει την στρατηγική marketing.

 

Εσείς χρησιμοποιείτε τα διαθέσιμα αυτά μέσα marketing προς όφελος της δικηγορικής σας επιχείρησης; Αν ναι πως τα χρησιμοποιείτε;

Πείτε μας στα σχόλια!