3 ερωτήσεις & απαντήσεις συνθέτουν ένα ικανό νομικό γραφείο

3 ερωτήσεις & απαντήσεις συνθέτουν ένα ικανό νομικό γραφείο

Friday 26 August 2016

Κάθε νομικό γραφείο έχει 2 σκοπούς που οφείλει να εκπληρώσει. Πρώτον να διατηρήσει ικανοποιημένους τους υπάρχοντες πελάτες του, και δεύτερον, να έχει πάντοτε στο νου του την προσέλκυση νέων! Για να μην χάνει όμως ευκαιρίες, αλλά και να μπορεί να προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες, πρέπει να διαθέτει έναν δικό του τρόπο καταγραφής πελατών, στοιχείων επικοινωνίας, οικονομικών στοιχείων, υποθέσεων και γενικά σημαντικών πληροφοριών. Αναπτύσσετε το δικό σας γραφείο; Απαντήστε σε 3 απλές ερωτήσεις.

 

1) Αποδίδετε το σωστό χρόνο για τις υπηρεσίες σας;

Υπάρχουν αρκετοί δικηγόροι οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν αυτοματοποιήσεις στην δουλειά τους, με αποτέλεσμα να εργάζονται υπερωρίες ή επιπλέον χρόνο τα Σαββατοκύριακα, προσπαθώντας να επεξεργαστούν τον όγκο πληροφοριών κάθε υπόθεσης. Κάποιοι χρησιμοποιούν χειρόγραφα, κάποιοι άλλοι φύλλα excel, χωρίς να αναλογίζονται τον χρόνο που θα κέρδιζαν εάν εγκαθιστούσαν μεθόδους αυτοματοποίησης. Ποιος ο λόγος την σύγχρονη εποχή να μη λαμβάνει ο δικηγόρος ειδοποιήσεις, οι οποίες θα τον βοηθήσουν κατά πολύ να ανταπεξέλθει έγκαιρα στην δουλειά του;

 

2) Πώς οργανώνεστε με τους συναδέλφους σας;

Το άλφα και το ωμέγα για ένα ικανό νομικό γραφείο είναι η οργάνωση. Είτε συμμετέχετε σε ένα γραφείο με άλλους συναδέλφους, είτε έχετε το δικό σας προσωπικό γραφείο, οφείλετε πρώτα να διασφαλίσετε την απρόσκοπτη ροή της εργασίας σας. Είναι πολύ λογικό να επιφέρετε μια αλλαγή στις πληροφορίες ενός πελάτη σας, και να επιθυμείτε ο συνάδελφος σας να μάθει την αλλαγή αυτή έγκαιρα και να εργαστεί με βάση αυτή. Αντίστοιχα, στην περίπτωση όπου εργάζεστε ατομικά, είναι σημαντικό να έχετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες μιας υπόθεσης ακόμη και μέσα στο χώρο του δικαστηρίου.

 

3) Ξεχωρίζετε από το πλήθος;

Οι πελάτες σας έχουν την ανάγκη να νιώθουν ασφάλεια. Να νιώθουν ότι έχουν εμπιστευτεί την τύχη της υπόθεσης τους σε έναν πραγματικό ειδικό. Πόσες χαρακτηριστικές ιστορίες πελατών κυκλοφορούν εκεί έξω όπου ο δικηγόρος τους δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τους (όπως π.χ. να απωλέσει έγγραφα;). Έχετε συγκεντρωμένα τα έγγραφα σας και ενημερωθείτε για τις προθεσμίες σας αυτόματα μέσω προγράμματος οργάνωσης δικηγόρων ώστε να επιτυγχάνετε πάντοτε το υψηλότερο επίπεδο αξιοπιστίας και να κερδίζετε πελάτες.