Συμβουλές για Δικηγόρους: 10 Τρόποι Για Ένα Παραγωγικό Πρωινό

Συμβουλές για Δικηγόρους: 10 Τρόποι Για Ένα Παραγωγικό Πρωινό

Tuesday 9 January 2018

Είναι οι πρωινοί τύποι πιο ευτυχείς από τους βραδινούς;

Αυτό είναι τουλάχιστον το συμπέρασμα που δημοσιεύτηκε στο έντυπο της Αμερικανικής Ένωσης Ψυχολογίας, Emotion. Μεταξύ των 700 ατόμων που ρωτήθηκαν για την ψυχολογική τους κατάσταση, την υγεία τους και την προτεινόμενη ώρα τους μέσα στην ημέρα, αυτοί που αποκαλούνται «πρωινοί τύποι» ανέφεραν ότι αισθάνονται καλύτερα και πιο ευτυχισμένοι γενικότερα από τους «βραδινούς» τύπους. Επίσης η έρευνα βρήκε ότι ήταν οι πιο παραγωγικοί στο γραφείο τους.

 

Θέλετε να τους μοιάσετε; Αυτά είναι τα 10 πράγματα που πρέπει να κάνετε για να γίνετε πιο παραγωγικοί πριν το μεσημέρι:

 

1. Κάντε μια λίστα με εργασίες για την επόμενη μέρα.
Πολλοί συμφωνούν απόλυτα με την πρακτική της λίστας εργασιών , αλλά δεν συμφωνούν όλοι στο πότε πρέπει να την κάνουν. Σύμφωνα με τον Andrew Jensen, σύμβουλο παραγωγικότητας στην Πενσυλβάνια των ΗΠΑ, η πιο μεγάλη ευκαιρία που θα έχει κανείς για να κάνει λίστα εργασιών είναι την προηγούμενη νύχτα. «Αν την κάνετε το πρωί, θα έχετε ήδη χάσει χρόνο στο γραφείο γράφοντας τη. Κάνοντας τη την προηγούμενη νύχτα, ο εγκέφαλός σας «εγκαθιστά την εντολή» καθώς κοιμάστε. Έτσι, και κοιμάστε πιο ήσυχοι και δουλεύετε αμέσως με το που φτάσετε, απελευθερώνοντας σας χρόνο και για άλλα πράγματα»

 

2. Κοιμηθείτε τουλάχιστον 8 ώρες, ό,τι και να γίνει.
Μιλώντας για να κοιμάται κανείς πιο ήσυχα – η έλλειψη ύπνου επηρεάζει αρνητικά την συγκέντρωσή σας και σαν αποτέλεσμα, την παραγωγικότητά σας. Όποιο και αν είναι το στάνταρντ σας στον ύπνο ακολουθήστε το, προκειμένου να βελτιώσετε τη ζωή σας.

 

3. Αποφύγετε να πατάτε την «αφύπνιση» στο ξυπνητήρι σας.
Εάν συνεχώς «ζητιανεύετε» λίγα περισσότερα λεπτά ύπνου, μπορεί να χάσετε την πρωινή σας προετοιμασία και να φτάσετε καθυστερημένα στο γραφείο. Τι αξίζει περισσότερο, να περπατάτε ήρεμοι στο δρόμο με τον καφέ στο χέρι, απολαμβάνοντας τη διαδρομή χωρίς άγχος, ή να τρέχετε να προλάβετε; Όλοι μπορούμε να κάνουμε το πρωινό, την πιο παραγωγική στιγμή της ημέρας. Μπορεί στις πρώτες 5-10 ημέρες να έχετε μεγάλη δυσκολία να ακολουθήσετε αυτό το σενάριο, αλλά θα δείτε ότι στην δεύτερη μέρα θα έχετε όλη σας την ενέργεια και θα καταφέρνετε πράγματα πριν πάτε στο γραφείο.

 

4. Ασκηθείτε…
Ναι, το ξέρουμε. Που να προλάβεις να ασκηθείς. Παρόλα αυτά, αν σηκωθείτε πιο πρωί και κάνετε άσκηση πριν το πρωινό σας, η πρωινή σας διάθεση και η ενέργειά σας καθ’ όλη την ημέρα θα ανέβει κατακόρυφα, λέει ο Jensen. Όχι μόνο αυτό, αλλά υπάρχουν έρευνες που έγιναν σε εργαζόμενους που ασκούνταν πριν ή μετά τη δουλειά. Αυτοί οι εργαζόμενοι που ασκούνταν πριν τη δουλειά, βρέθηκε ότι έχουν καλύτερη διοικητική ικανότητα, και οξύτατη πνευματική διαύγεια.

 

5. Κάντε πράξη ένα πρωινό «τελετουργικό».
Όχι, δεν εννοούμε σπονδή στον Δία, αλλά μια πρωινή ρουτίνα η οποία ακολουθεί την ίδια διαδρομή κάθε μέρα – μετά τη πρωινή άσκηση, π.χ. ντους, ετοιμασία πρωινού, διάβασμα νέων στο tablet, διαλογισμό ίσως… Είναι πολύ σημαντικό να έχετε μια περίοδο ησυχίας, μόνο για σας.

 

6. Φάτε ένα σωστό πρωινό.
Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες έχουν εγκαταλείψει την έννοια του πρωινού και αρκούνται σ’ έναν καφέ . Παρόλα αυτά το πρωινό δίνει το «καύσιμο» που χρειάζεστε για να συγκεντρωθείτε Είναι σημαντικό ακριβώς γιατί σας ενδυναμώνει μετά από αρκετές ώρες χωρίς φαγητό (καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας) . Δοκιμάστε να καταναλώσετε κάτι ελαφρύ και υγιεινό, όπως π.χ. βρόμη με γάλα, η κάποια μπάρα δημητριακών.

 

7. Θέστε προτεραιότητες με τους συνεργάτες σας καθημερινά.
Όλοι ξέρουμε το γνωμικό ότι το σύνολο είναι τόσο καλό όσο αυτό που το απαρτίζει. Με άλλα λόγια εάν οι συνεργάτες σας δεν είναι παραγωγικοί, δεν θα είστε ούτε και εσείς. Οι καλοί δικηγόροι θέτουν προτεραιότητες σύμφωνα με τους στόχους τους και είναι διάφανοι σχετικά με τις διαδικασίες τους.

 

8. Ξεκινήστε με τα δύσκολα.
Έχοντας κάνει τη λίστα σας από το προηγούμενο βραδύ, ξεκινάτε αμέσως δουλειά χωρίς να χάνετε χρόνο. Ο Jensen, όπως και οι περισσότεροι σύμβουλοι παραγωγικότητας, προτείνει να μην αφεθείτε στο να βγάλετε τα εύκολα έργα πρώτα. Αυτό θα σας στερήσει την ενέργεια για τα μεγάλα και δύσκολα. Ξεκινήστε με οτιδήποτε είναι πιο δύσκολο. Μόλις το τελειώσετε θα έχετε την αίσθηση της ικανοποίησης και κάνοντας ένα διάλειμμα πριν ξεκινήσετε τα εύκολα, θα αρχίσετε με νέα ενέργεια.

 

9. Αποφύγετε τις πρωινές συναντήσεις.
Αν παίρνετε οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με πρωινές συναντήσεις, προγραμματίστε τις το απόγευμα – και λίγο πριν φύγετε από το γραφείο. «Χρησιμοποιείστε τις δυνατότητες σας στο φουλ το πρωί»

 

10. Κάντε ένα διάλειμμα λίγο πριν το μεσημέρι.
Σηκωθείτε από το γραφείο και ξεκούραστε τα πόδια σας. Η μείνετε καθισμένοι και σερφάρετε για λίγο στο ίντερνετ. Σύμφωνα με τον Jensen είναι καλό να ξεχαστείτε λίγο στο Facebook και το twitter η να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα. «Θα πρέπει να κάνετε ένα 10λεπτο διάλειμμα ανά διαστήματα» λέει ο Jensen. Οι καλύτεροι δικηγόροι θα σεβαστούν το χρόνο που διαθέτουν μέσα στην ημέρα και οι χειρότεροι θα βρουν ένα τρόπο να χάσουν χρόνο σε οτιδήποτε.